Підтримай Українську армію: зателефонуй або надішли смс на номер 565, один дзвінок або смс – 5 грн. Єдиний номер для всіх мобільних операторів

Урядова «гаряча лінія» – 1545

 

Національний центр Олександра Довженка

Ukrainian Film Industry

Система електронних торгів арештованим майном

Держава турбується про тебе

Чим запам’ятається KYIV MEDIA WEEK 2019?

Чим запам’ятається KYIVMEDIAWEEK 2019? У центрі уваги цьогорічного форуму – сучасні технології і світові тренди, реалізація креативних підходів та впровадження нових ефективних бізнес-моделей у галузях теле- й кіновиробництва. Дев’ятий міжнародний медіафорум пройшов за підтримки Держкіно і зібрав головних гравців медіабізнесу, представників креативних індустрій та всіх, хто цікавиться проблемами сучасної міжнародної та української контент-індустрії. Всього за 4 дні 935 гостей з 38 країн світу відвідали майже пів сотні профільних івентів та ринок аудіовізуального контенту, що відбулись у межах KYIV MEDIA WEEK 16–19 вересня у Києві.

Дводенний KMW Content Market 2019 зібрав понад 40 компаній-продавців з усього світу. Представники телеканалів та продакшн-компаній з України та інших країн нашого регіону (цього року список покупців поповнився чималими делегаціями з Казахстану, Азербайджану, Киргизстану, Молдови, Грузії, Білорусії) мали змогу ознайомитись з каталогами провідних дистрибуторів та медіакомпаній з Європи, Великобританії та США. Також на ринку контенту був активно представлений азійський регіон, зокрема Індія, Південна Корея та Китай.

Уже другий рік поспіль офіційну конференц-програму KMW відкривала Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler) – співзасновниця аналітичної компанії The WIT (Швейцарія), що спеціалізується на дослідженнях контенту по всьому світу. Вона розповіла гостям форуму про те, чим живе зараз світова індутрія серіалів та про глобальні тренди споживання контенту. Також серед зіркових спікерів KMW 2019 був колишній аналітик NАSA, а нині – співзасновник компанії Cinelytic Дев Сен (Dev Sen), який познайомив гостей медіафоруму з можливостями використання в контент-індустрії штучного інтелекту та машинного навчання. Ще – case study керівника відділу виробництва національного агентства Northern Ireland Screen Ендрю Рейда (Andrew Reid), який представив унікальний кейс трансформації Північної Ірландії в справжній «дім» для серіалу «Гра престолів», що вплинув не лише на індустрію, а й життя країни в цілому. І, звичайно ж, не можна не згадати надихаючий виступ продюсера Олександра Роднянськогоякий розповів про нинішню епоху революційних змін глобальної контент-індустрії.

16 вересня на прес-конференції медіафоруму відбувся публічний виступ Міністра культури, молоді та спорту України Володимира Бородянського. Новий міністр, під керівництвом якого об'єдналися три міністерства, розповів про важливість реформування державної підтримки гуманітарної сфери і поділився з учасниками KMW і представниками ключових ЗМІ своїм баченням забезпечення синергії між індустріями.

Як і завжди, програма KMW була насичена серіями тематичних заходів, організованих за підтримки партнерів медіафоруму. Зокрема, в рамках серіальної лінійки івентів, що організована у партнерстві з Телеканалом «Україна», відбулися кейс-стаді всесвітньо відомих проектів, таких як: кримінальна драма від ITV та Netflix «Марчелла» (Marcella), копродукційний серіал «Версаль» (Versailles), а також скринінг нових і трендових серіалів з усього світу та панельна дискусія «Нові горизонти української індустрії серіалів». 

Перший український серіальний нуар «Схованки» (Hide and Seek) був представлений окремим кейс-стаді, що можна вважати справжнім проривом, оскільки вперше за всю дев'ятирічну історію KMW окрему секцію присвятили саме українському проекту, на рівні з іншими успішними міжнародними кейс-стаді. Слід зазначити, що в програмі KMW 2019 було багато цікавих заходів, присвячених створенню та просуванню аудіовізуального контенту саме в нашій країні, що свідчить про динамічний і всебічний розвиток вітчизняної теле- та кіноіндустрії.

Важлива місія KMW– всіляко сприяти максимальному включенню України та нашого регіону до європейського та світового контексту. Й задля її реалізації було проведено ряд спеціальних дискусійних панелей та доповідей, орієнтованих на пошук шляхів ефективної співпраці з іншими країнами та регіонами. Зокрема, це такі заходи як «Огляд ринків: Молдова, Казахстан, Азербайджан, Киргизстан»«Співпраця з країнами Азії: копродукція, адаптація, дистрибуція»«Рецепти успіху серіальних хітів з Центральної та Східної Європи» (в партнерстві з CEETV), «Успішні стратегії стримінгового контенту: досвід країн СНД і не тільки», а також вже традиційний для KMW «Вішліст українських мовників», де представники медіагруп та найбільших телеканалів презентували свої програмні стратегії та розповіли про найбільш затребуваний контент.

Традиційно впрограмі KMW 2019 були присутні аналітичні звіти про найбільш актуальні світові тренди контенту від Інтелектуального партнера медіафоруму компанії K7 Media та Міжнародного медіапартнера KMW С21 Media. Ще – масштабні партнерські заходи: конференція «Телебачення як бізнес», організована Індустріальним Телевізійним Комітетом (ITK), та III конференція для правовласників «Боротьба з піратством в Україні», організована Громадською спілкою «Ініціатива Чисте небо».

 

Також на KMW відбувся фінал міжнародного конкурсу розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS, що проводиться вже 5-й рік поспіль у партнерстві з міжнародним дистрибутором Small World IFT (США) і найбільшим ринком аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція). І – форум KMW CoProduction Meetings, створений для посилення міжнародної копродукції у виробництві кіно та серіалів: цього разу він відбувся за підтримки Українського культурного Фонду (УКФ). 

 

Окрім вже традиційного фокусу на виробництві та дистрибуції усіх видів аудіовізуального контенту, цьогорічна програма KMW була насичена заходами, присвяченими темі високих технологій та інновацій. Окрім уже згадуваного ексклюзиву на тему machine learning в кіно та медіаіндустрії, варто згадати презентацію «Технологія блокчейн змінить усе. Чи ні?» від консультанта з цифрових медіа та технології блокчейн у кіноіндустрії Мануеля Баделя (Manuel Badel), та «За межами екрану: про VR/AR, розробку та UX» від Аліши Нейплс (Alysha Naples), CXO в Tin Drum і дизайнера Immersive Experience.

Також на KMW відбулась офіційна презентація нового інформаційно-аналітичного видання Media Business Reports (MBR). Саме тут можна знайти більш розширену інформацію та висновки усіх ключових заходів, що відбулися в рамках найбільшого медіафоруму Східної Європи та СНД – KYIV MEDIA WEEK 2019.

30/09/2019

Події

Компанія FilmUA Distribution спільно з Держкіно оголошує конкурс на включення до складу української делегації на Американський кіноринок (American Film Market, AFM) незалежного представника кіноіндустрії. Дедлайн подачі заявки - 20 жовтня (включно)    

Творці фільму запрошують на прем'єрний показ трилеру Фредеріка Петіжана "Холодна кров" з Жаном Рено у головній ролі

Пресзаходи з нагоди київської прем’єри документальної трагікомедії режисерки Надії Парфан «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго» відбудуться 17 жовтня у кінотеатрі «Жовтень» 

17 жовтня о 14:00 у кінотеатрі «Жовтень» (вул. Костянтинівська, 26) відбудеться  пресконференція за підсумками «Днів українського кіно» у Мюнхені

Прийом заявок відкрито з 15 жовтня 2019 року до 26 квітня 2020 року включно. Для подачі роботи на конкурс потрібно завантажити готове відео на один із безкоштовних онлайн-сервісів і заповнити заявку на сайті

9 жовтня відбудеться гала-прем'єра історичної драми "Захар Беркут": творці фільму оголосили про масштабний перформанс, присвячений цій події  

У конкурсі можуть взяти участь повнометражні документальні проекти на теми, що висвітлюють культуру та проблеми східних областей України

Вперше в рамках Kharkiv MeetDocs відбудеться конкурс дитячого та підліткового відео на соціально-важливі теми 

18 вересня з 15:30 у кінотеатрі «Оскар» (ТРЦ Гулівер) відбудуться пресзаходи з нагоди прем'єри українського сімейного фантастичного фільму режисера Анатолія Матешка «Фокстер & Макс» про пригоди хлопчика та пса-супергероя

Подати заявку на участь у Восьмому Трускавецькому кінофестивалі «Корона Карпат» можна до 10-го вересня

Всі події

Зараз у виробництві

Переглянути все