Урядова «гаряча лінія» – 1545

Національний центр Олександра Довженка

Ukrainian Film Industry

Система електронних торгів арештованим майном

Координаційний центр з надання правової допомоги

Українське кіно на Пекінському кінофестивалі: початок прориву за Велику китайську стіну

Презентація можливостей української кіноіндустрії, репортаж про яку побачило близько 2 млрд телеглядачів, та національний стенд, що став одним із найпопулярніших на кіноринку, цьогоріч нашу країну було гідно представлено на найбільшій кіноподії Китаю.

Понад 100 гостей зібрала велика презентація можливостей української кіноіндустрії Ukraine Is Your Destination. Вона відбувалася на Пекінському міжнародному кінофестивалі вперше та одразу увійшла до офіційної програми заходів. Презентацію, організовану Українською кіноасоціацією (УКА) за сприяння Державного агентства України з питань кіно, відвідали представники Кіноасоціації КНР, Адміністрації кіно КНР, Кіноакадемії КНР, Адміністрації ТБ та радіо КНР, а також місцеві медіа і великі китайські кіновиробники.

Заради зручності гостей, для модерації заходу було запрошено місцеву ведучу, а всі виступи супроводжувалися синхронним перекладом китайською мовою. Презентацію відкрив Посол України в КНР Олег Дьомін. У своєму виступі він торкнувся історії українського кінематографа, а також наголосив на важливості підписаної минулого року Угоди про спільне виробництво фільмів та співпрацю між урядами двох країн.

Далі гості презентації дізналися загальну інформацію про кіноринок України – зокрема особливості законодавства, ключові інституції, основні показники. Проте основний фокус було зроблено на можливостях, які Україна відкриває для співпраці, – перевагах виробництва в Україні та копродукції з нашою державою. А саме – на наших виробничих потужностях, конкурентоздатних продакшн-сервісах світового рівня, унікальних знімальних локаціях тощо.

Також були представлені вже реалізовані кейси українсько-китайської співпраці. Зокрема, цьогорічний реліз у Китаї української анімації «Викрадена принцеса». Нагадаємо, це – перший випадок комерційного прокату фільму українського виробництва у Китаї. За даними видання The Chinese Film Market, в першому кварталі 2019 року доля «Викраденої принцеси» в загальному бокс-офісі Китаю становить 0,04%. Здається, показник незначний. Однак, зважаючи на те, наскільки великим ($9,3 млрд – бокс-офіс 2018 року) є ринок Китаю, навіть такий результат є значним досягненням. До того ж, цей ринок не лише великий, але й важкодосяжний, адже він захищений жорсткою системою квот на іноземний продукт. І тим визначнішим є успіх «Принцеси…», що почала прорив українського контенту за Велику китайську стіну. 

«Налагодження стабільних відносин з Китаєм у сфері кіновиробництва – постійний, планомірний, багаторічний процес, – підкреслює виконавчий директор УКА Вікторія Ярмощук. –  Вже досить багато зроблено, ще більше праці попереду, але ми вже відчуваємо прогрес, і нам приємно, що результати, які маємо, досягнуті зокрема зусиллям нашої Асоціації. І, звісно, ми вдячні за співробітництво та підтримку Держіно України».

У рамках презентації можливі напрямки для розвитку подальшої співпраці було окреслено за допомогою представлення українських проектів різних жанрів, що зараз відкриті для потенційного міжнародного партнерства.

На Центральному телебаченні Китаю – каналі ССTV 6 – репортаж про презентацію побачило близько 2 млрд глядачів. А також про подію у своїх новинах повідомили China Radio International, Beijing newspaper, Weibo, Baidu та інші місцеві медіа.

Окрім презентації, на кіноринку кінофестивалю Beijing Film Market Українською кіноасоціацією за підтримки Держкіно було організовано роботу Українського національного стенду. І він також зробив свій внесок в системне підкріплення розвитку українсько-китайського співробітництва.

«Торік, коли ми починали роботу з організації Українського стенду на потужному кіноринку Пекінського кінофестивалю, ми лише заявили про себе, а  вже цього року до нашого стенду була прикута така увага! Це дає нам підстави у  найближчому часі очікувати на спільні кінопроекти, – зі свого боку ми зробили усі необхідні для цього кроки», – зазначив Голова Держкіно Пилип Іллєнко.

У виставці кіноринку цьогоріч брали участь 202 учасники: зокрема, 71 міжнародна компанія із 16 країн, включаючи Індію, Нову Зеландію, Сінгапур, Австрію, Бельгію, Грецію, Нідерланди, Францію, Італію, Японію, США, Малайзію, Індонезію, Монголію, Таїланд та, звісно, Україну. І тим приємніше, що серед такого розмаїття саме Український стенд став одним із найжвавіших та найбільш відвідуваних на виставці. Аби це стало можливим, знадобилася старанна підготовка. Зокрема, вона включала адаптацію всіх матеріалів з урахуванням специфіки ринку та їх переклад китайською мовою, залучення китайських волонтерів до роботи стенду (адже значна частина відвідувачів не говорить англійською), а також, звісно, – красиву подачу: унікальний дизайн стенду із використанням мотивів робіт української народної художниці Марії Примаченко та стильну сувенірну продукцію.  

Національний стенд працював 4 дні – з 16 по 19 квітня – і ефективно продемонстрував потенціал і можливі напрямки розвитку українсько-китайських відносин. Відвідувачі мали змогу ознайомитися з каталогом українських фільмів 2018-2019, створеним Асоціацією кіноіндустрії України спільно з Держкіно, каталогом Ukraine Is Your Destination із вичерпною інформацією про можливості копродукції з Україною, каталогом українських виробників, аналітичною інформацією про український кіноринок, даними про окремі українські компанії та проекти.

Інтерес до Українського національного стенду був надзвичайно високим протягом усіх чотирьох днів кіноринку. Більшість відвідувачів цікавилися українськими проектами для дистрибуції на території КНР. Крім того, дізнавалися про локації, організацію зйомок в Україні та пошук партнерів для їх реалізації. А також – про технічні можливості нашої країни, зокрема у галузі створення спецефектів. Адже цьогоріч вони побачили їх на власні очі, тому що у конкурсній програмі фестивалю брав участь китайський блокбастер The Wandering Earth. Це – перший науково-фантастичний та один із найкасовіших фільмів за всю історію китайського кіно, участь у створенні ефектів для якого брала українська компанія Postmodern Digital.

Отже, хоча українські фільми й не потрапили до цьогорічної конкурсної програми Пекінського кінофестивалю, ми однозначно маємо чим пишатися в контексті просування українського кіно на масштабний китайський ринок.

26/04/2019

Події

Кінофестиваль "Відкрита ніч. Дубль 23" запрошує режисерів та продюсерів подавати кінострічки на конкурс наймасштабнішого кінофестивалю України за версією Книги Рекордів України. Заповнити онлайн-форму заявки можна на офіційному сайті фестивалю до 15 травня 2020 року

Розпочалося приймання заявок на участь в конкурсних програмах 7-го Міжнародного фестивалю актуальної анімації та медіа-мистецтва LINOLEUM, який відбудеться з 2 по 6 вересня у Києві. Дедлайн подання - 15 травня 2020 р.

Український інститут запускає програму системної підтримки міжнародної промоції українського кіно — proMOTION. За результатами відкритого конкурсу, цього року п’ять кінопроєктів отримають до 150 000 гривень для просування фільму за кордоном. Подати заявку на участь у конкурсі можна до 3 квітня 2020 року

Якщо у вас є проєкт документального фільму / серіалу, або ідея такого проєкту - не пропустіть можливість отримати кваліфіковану консультацію та познайомитись з потенційними партнерами. Кінцевий термін подання заявки на індустрійну акредитацію Docudays UA – 9 березня 2020 року

Кінофестиваль операторського мистецтва КІНООКО оголошує прийом фільмів на конкурс. До участі в конкурсі приймаються короткометражні та повнометражні ігрові та неігрові фільми, а також музичні кліпи. Подати фільм можна до 15 червня 2020 року

Продовжується збір матеріалів для презентації українських фільмів в рамках Європейського кіноринку 70-го Берлінського кінофестивалю. Друковані матеріали можна подати до 17 лютого, до 10 лютого - внести дані до каталогу українських продакшн-компаній Production Guide of Ukraine. Друковані матеріали можна буде також надати особисто, на Український національний стенд (№118, MarriottHotel, Берлін)

До уваги продюсерів та режисерів, фільми яких будуть демонструватись в рамках Європейського кіноринку 70-го Берлінського кінофестивалю. Асоціація кіноіндустрії України та Державне агентство України з питань кіно звертаються з проханням надати актуальну інформацію щодо дати, часу та місця проведення ринкових показів зазначених фільмів

Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» розпочав приймання заявок до Національного конкурсу. Подати свій фільм можна до 15 березня 2020 року

Кіпрський міжнародний фестиваль короткометражних фільмів оголошує про початок прийому заявок до участі у міжнародній конкурсній програмі. Кінцевий термін приймання заявок - 1 червня 2020 року 

Пропозиції щодо кандидатур членів Експертної комісії з питань розповсюдження і демонстрування фільмів при Держкіно України із наданням короткої біографічної довідки приймаються до 14 лютого 2020 р. включно 

Всі події

Зараз у виробництві

Переглянути все